[Hw] 93c46

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

Pokud opravdu potrebujes casto zapisovat do pameti, ktera drzi i
po vypadku napajeni, tak muzes pouzit NV RAM (nekdy nazyvana
ZEROPOWER RAM - od firmy MOSTEK). Ma jedinou nevyhodu - je desne
draha. Jinak je obvykle, ze do EEPROM se zapisuje jen pred vypinanim
napajeni jednocipu a behem prace se pouziva jeji mirror v RAM (tam se
nacte po rozbehnuti jednocipu). Pokud pouzijes rezimy snizene
spotreby, tak to jeste omezis na jeden zapis pred vymenou baterek
nebo vytahnutim "ze zdi".

Pokud mas jeste nejake dotazy, rad se je pokusim zodpovedet.

S pozdravem Pavel...