Vyroba plosnaku netradicni cestou?

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

Pouzivam Aritmu 512, plotim primo z Ferdy Brablence (teda z plotter.exe).
Zbytky levnych trubickovych per stejne v
konecnem case vsechny zaschnou, tak jsem hledal jine reseni. Docela slusne
vysledky byly s fixy Centropen,
s tvrdym vlaknovym hrotem. Ale pak se objevily fixy sire 0,3 a 1 mm, ktere
jsou na  xylenove bazi. Jeden fix stoji asi
70 Kc a vysledky jsou perfektni. Pripevneni do drzaku je mozne fixaci pera
v dodavanych redukcich, fixy, ktere jsem
sehnal ja sly v pohode do tech redukci natlacit. Cely plosnak kreslim
jednim fixem, programu sdelim, ze mam pouze fix 0,3 a cary ve Ferdovi
kreslim 0,4 , pak se ta cara kresli nadvakrat (coz je skoro nutne). Fix do
pojezdove hlavy doporucuji davat rucne a stejne tak to chce tisknou do
souboru a odstanit posledni prikaz SP0, aby fix zustal v pojezdove hlave
(jinak se ty fixy dost nici). Rychlost volim tu nejnizsi, 1 nebo 2 cms-1.
Velke plochy medi resim tak, ze nakreslim obrys a rucne vymaluju
ohranicenou  plochu. Na to se zase hodi tlusty fix, ktery dodava f. Bucek
(rezidentni reklama v AR). Ten do plotru nedoporucuju, protoze staci par
priklepu a jeho spicka je kdesi.

Tak to jsou moje zkusenosti, je to hezky slohovy cviceni. Petr