Plotr Aritma Colorgraf0512

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:55 CET 2004

On Wed, 10 Mar 1999, ing. Pavel Rejchrt wrote:

> Zdravim vsechny majitele tohoto vyrobku
>
> Pouzivam tento plotr pro kresleni v ORCADu a dosovskem AutoCADu,
> nepodarilo se mi ale ho rozchodit pod WIN95, pokud mate nekdo drivery
> se kterejma to funguje pak bych velice vdecen. Pro zajence mam kompletni
> navod.

Ja mam 0516 ale 0512 jsem mel taky potrebuje to nejak nastavit xonxoff aby
tomu neutikaly znaky a jet to na 9600 bd (vzadu je switch na rychlosti
seriofky) Jinak ta snura ma TXD,RXD a krome GND jeste jeden signal - ted
nevim jestli CD,DTR

ja jsem to s picidlem delal tak, ze jsem tomu poslal inicializaci do toho
modu xonxoff (AFAIR), a pak jsem s tim normalne fungoval pod dosem a
pismenka uz neutikaly. musel jsem nastavit parametry seriovky prikazem
mode. Pod WIRem by to chtelo asi 9600Bd, 7E1 nebo 8N1 (to je v manualu a
na switchich vzadu se da nastavit 1, 1.5, 2 start bity) Xon/Xoff, no
RTS/CTS, mozna detekci DTR.

lada

Umi to hpgl viz HP 7475

> 				Diky Kovboj
>

> ing. Pavel Rejchrt
> kovboj@spshk.cz

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/