Pristup na CD-AUDIO

serak@email.cz serak
Středa Březen 17 11:44:54 CET 2004

>Pokud si date prozkoumat Audio CD, ukaze vam WAW soubory
>v nekolika kvalitach. Daji se primo kopirovat a pak
>treba pakovat do MP3.
>
>Instalace je jednoducha. Staci vymazat CDFS.VXD a dat
>tam ten novy (a samozrejme RESTARTOVAT).

 Stale mam problem. Po te, co jsem ho nainstaloval a restartnul stroj, se
mi sice
 objevi adresare s wavy, ale nedaji se ani prehrat ani zkopirovat.
 To vam vsem opravdu funguje? My jsme to vyzkou?eli na trech strojich
 a ani na jednom se wavy nedaji kopirovat. Pritom na jednom z nich jsme
vyzkouseli i audiograbber a ten zvlada zkopirovat track do wavu na disk.

 Roman

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email