[HW] VF moduly

Jiri Osoba osoba
Středa Březen 17 11:44:54 CET 2004

On 12 Mar 99, at 22:46, Lubomir BERKY wrote:

> Pomoc
> Tak jsem si koupil VF modul prijimace a vysilac (SEA Praha).Zkousel jsem s
> tim komunikaci z PC do 89c2051, ale nic moc. Dosah spolelive asi tak v ramci
> jedne mistnosti.
> Mate ekdo lepsi skusenosti s temito moduly? Moje zapojeni bylo
> PC-max232-invertor-vysilac RT1,
> Prijimac RR3-invertor-Atmel. Rychlost 300 bd.

Obecne stanndardni seriove rozhrani se nehodi pro primy prenos po VF,
zvlaste pak ne pomoci 100%AM, coz je asi pripad tech modulu. Rozhodne
by bylo lepsi pouzit jiny typ kodu (BiPhase, Manchester atd.), ktere
jsou navrzeny pro tento typ prenosu. To vede take k tomu, ze se
spojova cesta s timto kodem ma vetsi dosah s danym VF zarizenim
(vysilaci vykon, citlivost prijimce).

Jiri.