Vyroba plosnaku.....

Martin Sanek martinsa
Středa Březen 17 11:44:54 CET 2004

>Ten spray jsem mel take, ale nikdy se mi nepodarila nastrikat
>rovnomerna vrstva. U okraje tistaku byla vrstva vzdy nekolikanasobne
>silnejsi nez uprostred. Nakonec jsem zjistil, ze je levnejsi si >>
>koupit
>v GM tistaky s nanesenou fotovrstvou.

Dobry den.
Kdysi jsem kdesi cetl o nanaseni fotovrstvy na plosnak tak,
ze se plosnak nejdriv upne treba do vrtacky( samozdrejme s regulaci)
a potom se to nastrika a pomalu roztoci ( del?m to v kosi kde je
igelitova taska.)
Uz jsem jich takhle nekolik udelal. Je fakt, ze na okraji je
o neco vetsi vrstva ale stim se asi musi v amaterskych podminkach pocitat a ten okraj stejne neni moc velky.

Martin
Martinsa@macron.cz