Odpocuvanie RS232 [2]

Martin Sušina susina
Středa Březen 17 11:44:54 CET 2004

Asi som zle formuloval otazku, tak to zopakujem trochu inak.

Mam soft na PC (bezi pod Win) a ten komunikuje s inym zariadenim (regulator)
pomocou RS232. Ja potrebujem sledovat dianie na linke RS232 (nie je mozne
pripojit terminal) Predstavoval by som si to asi tak, ze nejaky softik sa
napichne priamo na port, do jadra OS a bude sledovat co sa tam deje a
zapisovat to do suboru. Program na PC ani regulator o tom nebudu nic vediet.
Uvitam samozrejme aj ine (mozno lepsie) riesenie.

Za kazdu radu vopred dakujem

            Martin Susina
            susina@atlas.cz