Odpocuvanie RS232 [2]

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:44:54 CET 2004

> Date:          Mon, 15 Mar 1999 09:58:47 +0100
> From:          "Martin Sušina" <susina@atlas.cz>
> To:            Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
> Subject:       Odpocuvanie RS232 [2]

> Asi som zle formuloval otazku, tak to zopakujem trochu inak.
>
> Mam soft na PC (bezi pod Win) a ten komunikuje s inym zariadenim (regulator)
> pomocou RS232. Ja potrebujem sledovat dianie na linke RS232 (nie je mozne
> pripojit terminal) Predstavoval by som si to asi tak, ze nejaky softik sa
> napichne priamo na port, do jadra OS a bude sledovat co sa tam deje a
> [...]
Toto by me take velice zajimalo. Mam podobny
problem, k PC pripojene zarizeni komunikujici
specialnim softwarem. Chtel bych napsat svuj
program, ale nevim jak to komunikuje. Zatim jsem
to resil zpusobem takovym, ze misto zarizeni tam
dam druhe PC, spustim komunikaci a na terminalu
druheho PC zjistim co bylo vyslano, pak nahradim
ridici PC, poslu zjistenou sekvenci a sleduji co
odpovi zarizeni, ....
Je to vsak velmi zdlouhave, moznost odposlechu by
byla mnohem efektivnejsi.
		S pozdravem

Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz