Odpocuvanie RS232 [2]

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:53 CET 2004

Ja jsem si ten soft doporuceny kymsi tady v konferenci stahl (me by zas
zajimalo, jak si povida PCcko s digitalnim fotakem Olympus 1400L
(mimochodem nema nekdo zkusenosti?)). Zatim jsem to nezkousel, ale z
nejakych readme, ktere tam byly jsem pochopil, ze by to mohlo fungovat
na druhem pocitaci tak, ze s pouzitim obou portu se seriova komunikace
posila skrz nej (ten druhy pocitac) a on dela analyzu. Ale je to jen ma
domenka, moc casu na detailnejsi pruzkum jsem zatim nemel.

				Jakub Serych

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Martin Su?ina [mailto:susina@atlas.cz]
Odesl?no: 15. b?ezna 1999 9:59
Komu: Multiple recipients of list
P?edm?t: Odpocuvanie RS232 [2]

Asi som zle formuloval otazku, tak to zopakujem trochu inak.

Mam soft na PC (bezi pod Win) a ten komunikuje s inym zariadenim
(regulator)
pomocou RS232. Ja potrebujem sledovat dianie na linke RS232 (nie je
mozne
pripojit terminal) Predstavoval by som si to asi tak, ze nejaky softik
sa
napichne priamo na port, do jadra OS a bude sledovat co sa tam deje a
zapisovat to do suboru. Program na PC ani regulator o tom nebudu nic
vediet.
Uvitam samozrejme aj ine (mozno lepsie) riesenie.

Za kazdu radu vopred dakujem

            Martin Susina
            susina@atlas.cz