Odpocuvanie RS232 [2]

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:44:53 CET 2004

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Martin Su?ina <susina@atlas.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 15. b?ezna 1999 15:45
P?edm?t: Re: Odpocuvanie RS232 [2]

>Mne ide presno o to iste. Problem je len v tom ze sledovane zariadenie je
>umiestnene v strojovni, v kotolni alebo na inom odlahlom mieste. K
>dispozicii mam len notebook bohuzial len s jednym com portom a ten je
>pouzity na komunikaciu. Takze potrebujem sledovat prave tento jeden port,
>najlepsie softverovo. Pouzitie viacerych com portov napadlo uz aj mna ale
>kde ich vziat?:-)
>
>program COMTAP som nasiel na webe ale ten potrebuje viac portov (v mojom
>pripade 3) => nepouzitelne - Ale aj tak dakujem za tip.

Vzhledem k tomu, ze me posledni dobou zivi prave komunikace jsem se o neco
podobneho
zajimal jiz pred drahnym casem. Potreboval jsem casovou a stavovou analyzu
pri rychlostech az
350kBd Vysledek => externi cerna krabicka s SCC (zilog) a pripojen pocitac
jako zobrazovac. Bohuzel
nic jednodussiho jsem nebyl schopen dat dohromady. Vlastni napojeni treba
pres API primo na com port
je sice mozne, ale je tu limit 115kBd, a casova analyza je sazka do loterie
(nejakych 50ms sem nebo tam, zadna mira). Slo by to resit pres VXD, ale
nemam SW pod kterym bych moch VXD vytvorit (cachtam se s Delphinem) a ani
chuti moc neni.

Kosta
             Kosta
             P.O.Box 38