Minigraf

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:52 CET 2004

Ten driver nekde hluboko v zasobach mam (chodi to ovsem pokud se nemylim
jen pod DOSem, ani v 3.11kach se nam to myslim nepodarilo rozchodit).
Musim prohledat CDcka a stare diskety. Ted momentalne neco takoveho pisu
ve Visual Basicu jako aplikaci (otevre se HPGL soubor a ten se vyploti).
Zatim jsem ve fazi, ze umim minigraf z Basicu (na NTckach) ovladat, ale
schazi mi algoritmus usecky pod obecnym uhlem a "interpreter" (trochu
silne slovo) jazyka HPGL.

				Jakub Serych

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: V?na Kov?? [mailto:kovar@brocca.netx.cz]
Odesl?no: 17. b?ezna 1999 10:46
Komu: Multiple recipients of list
P?edm?t: Minigraf

Lezi mi doma ve skrini Aritma Minigraf 0507. Kdysi jsem slysel neco o
jakemsi driveru, ktery tenhle Minigraf pres LPTcko dokazal ridit a
emulovat HPGL v nejake rozumne verzi. Melo se to zavadet v CONFIG.SYSu a
po zavedeni vzniknout dalsi zarizeni(port) - vedle COM a LPT a PRN a AUX
tam pribyl (snad) MNG. Mozna je to cele pocitacova latina a mozna taky
ne, nevite nekdo neco ?
Casove umisteni - asi tak rok 1993

Diky Vena Kovar

kovar@brocca.netx.cz