AD prevodnik

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:52 CET 2004

>muzete mi doporucit nejaky vicekanalovy AD prevodnik se slusnym
>rozlisenim (10b) a slusnou rychlosti. Potrebuju ho pripojit k '51 (a
>taky aby sezral malo linek).
>
>A predevsim ABY BYL LEVNY !!!

Zkuste od Sipexu 12bitovy SP8538, prodava to Elatec (www.elatec.cz).
Vzhledem k velmi vagni specifikaci (slusne rozliseni, slusna rychlost,
levny) nelze rici, jestli bude vyhovovat. Jedine co muzu temer zarucit je,
ze na Vas bude slusny pan Cejka z Elatecu ;-).

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/