Dallas

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:44:52 CET 2004

Chci to pouzit asi ke stejnemu ucelu jako ty (monitorovani teploty v domku),
ale do prace potrebuju 100 m (mereni teploty v datovych rozvadecich). Na
tuhle vzdalenost je uz zajimava ochrana obvodu (prepeti, zakmity, apod.).
DALLASove mne odkazali
na Tech Brief 4 s nazvem "Improving the ESD-Hardness of Battery Packs
Containing DS243x Battery ID Chips".
Nikde na Internetu jsem nenasel prakticky pouzivane zapojeni prave na tyto
dlouhe vzdalenosti a nechci prilis experimentovat
a kupovat nova cidla za 250 K?.

P.S. Podle popisu pouzivas 2 vodicove zapojeni bez napajeciho napeti. Jses s
tim spokojeny ?

			Zdravim

						Pavel Kaspar