!!!! [HW] !!!! Re: Pristup na CD-AUDIO

Petr Simandl simandl
Středa Březen 17 11:44:50 CET 2004

Zdravim,
  to chrceni ve vyslednem wavu je zpusobene ztratou pozice pri cteni.
Tato
pozice se pak nenajde presne. Tento problem elegantne resi algoritmus,
ktery je zabudovany take v Audiograbberu, postupneho cteni v blocich
audio dat. Tyto bloky se vzajemne vzdy trochu prekryvaji. Algoritmus pak
vzdy dva sousedni bloky posune tak, aby ciste navazovaly. Jak proste.
Vysledek je uz poslouchatelny.
  Ja mam nastaveno v Settings (Audiograbber) CD-ROM access method ASPI
Rip method ... Fixed synch width 5 a jeste v Rip offset
Discard 2 frames (the first ones) - to odrizne lupnuti na zacatku stopy.
Kazdou mechaniku a konfiguraci je treba nastavit zvlast a vyzkouset.
Ja mam Mitsumi FX800 8x. Podrobnejsi dotazy rad zodpovim, ale radsi je
posilejte primo me.

  Petr Simandl
  http://www.micro.feld.cvut.cz/~simandl
  http://members.xoom.com/simandl