Robotika

Lubos Voros lubos.voros
Středa Březen 17 11:44:50 CET 2004

Neviem o aku kategoriu mas zaujem, ale ak ti pomoze, ze som pracoval na
niekolkych projektoch s pouzitim modelov ("male" stavebnice do vysky asi
8-10 rocneho cloveka) vratane chodenia. Pravdepodobne vela inspiracie najdes
na
www.robotstore.com - store pre stavebnice, gear motory, atd.
http://www.robotmag.com - vyrobca mechanickych stavebnic
http://www.acroname.com - senzory

Su to vacsinou spolocnosti pre neake to "hranie sa", ale maju vela pouceho a
hlavne ak chces zacat tak doporucujem zacat najprv skladackami a potom
realnymi robotmi. Robotika je velmi rozsiahla oblast a existuje tu
specializacia. Ako prehlad by ti to mohlo postacovat. Na tychto strankach su
dalsie odkazy.

Lubos