Robotika

Martin Imramovský martin.imramovsky.fei
Středa Březen 17 11:44:50 CET 2004

Samozrejme vim dobre o existenci virtualnich obchodu s mechanickymi
soucastkami a kity, jako je www.robotstore.com , ale podle mne je to vec
dost nerealna - nakup v U.S.A. pri cene postovneho kolem 30$ je dost draha
zalezitost. Pokud se tyce malych soustruhu a podobnych veci, bez kterych se
to neobejde, zajima mne, jestli nekdo nevite o prodejci takovych veci v nasi
republice. Mam na mysli predevsim stavebnice, ze kterych se da poskladat
nekolik druhu stroju, typu soustruh, vertikalni freza apod - vetsinou jde
pomoci nich obrabet drevo, plasty a lehke kovy jako je hlinik (pro moje
ucely dostatecne postacujici).

Robotika je zajimavy obor, mne zajima predevsim jako krasna aplikace ruznych
pocitacu na bazi I51, jejichz stavbou se zabyvam. Do takove jednoduche veci
jako je AT80C52 jde napsat program pro komunikaci s PC, ktere muze
realizovat zakladni prvky umele inteligence. Na internetu jde najit spousta
prikladu.

S pozdravem Martin Imramovsky, VSB Ostrava.