Logicky analyzator ????

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:49 CET 2004

On Mon, 22 Mar 1999, Karel Briza wrote:

> Delame natom s jednim kamaradem.
>
> Az to bude mit nejakou formu radi bychom to dali na www.hw.cz
> Zatim je hotova cast programu a dela se na hardwaru.
> Byl bych vdecny za jakekoli poznatky okolo tohoto problemu. Pokud to jiz
> nekdo nekdy zkousel
> a na necem zkoncil.

jo kdysi jsem to psal - jeste v pascalu v asembleru

byly tam akorat cekaci smycky - 1. moznost ekvidistantni vzorky v case

nebo

rozdilovy - kazda zmena dat na portu se zaznamenavala. -2.

zvladlo to tak 300kHz na nejaky 486 s STD SPP

> Nase vize je asi nasledujici.
> procesorem AVR rizena deska s pameti cca 64KB. Moznost samplu 8 ci 16
> kanalu.

rozumne. Ale pokud by to melo umet nejake vyssi rychlosti, doporucoval
bych stavovy automat mimo AVR - na rozjizdeni a stopovani citacu. Aby to
umelo treba trigger - a zaznamena n samplu pred jeho spustenim apod.

Chtel jsem to delat v programovatelny logice ale uz nemam pristup do HW
laborky.

lada

> Briza

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/