ROBOTIKA - ZAVER

Martin Imramovský martin.imramovsky.fei
Středa Březen 17 11:44:49 CET 2004

Pro vsechny zajemce o toto tema jsem zalozil konferenci na serveru onelist.
Pokud se chcete do konference prihlasit, ucinte tak na adrese :
http://www.onelist.com/subscribe/cz-robotics

Asi pujde spise o debatu zajemcu o tuto oblast na zacatecnicke
urovni. To ale jiste nebude branit puvodnimu zameru.

Okruhy probirane v teto konferenci :
- co se da najit na internetu zajimaveho
- obecne otazky robotiky : formy a pouziti robotu
- pouzitelna literatura
- mikroprocesory, mikropocitace, ATMEL, PIC, MOTOROLA, PHILIPS...
- senzory opticke, mechanicke, infra senzory
- infra komunikace robot - PC a jine zpusoby komunikace
- pohony, ovladani indukcnich zatezi, krokove motory apod.
- mechanicka stranka veci : materialy, opracovani materialu
- linearni motory
- hydraulika, pneumatika
- programovani algoritmu pro rizeni robotu
- umela inteligence
- VLASTNI PRAKTICKE ZKUSENOSTI

Pripominam, ze do U.S.A. je daleko, ale muzete se stat cleny U.K. Cybernetics Club,
ktery se zabyva vyhradne mobilnimi roboty. Adresa je http://www.cybernetic.demon.co.uk

Kontaktovat mne muzete na adrese mailto:mshlabs@email.cz
Dalsi podrobnosti pozdeji naleznete na http://mshlabs.iscool.net - zatim ve vystavbe.
Pro urychleni komunikace ICQ 34519159, on-line jsem porad.

Martin Imramovský, VSB Ostrava. Ostatni informace o mne zjistite prave na ICQ.