Robotika

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:44:48 CET 2004

At 10:48 22.3.1999 +0100, =?x-user-defined?Q?Martin_Imramovsk=FD?= wrote:
>Chtel bych se zeptat, jestli se v teto skupine nekdo nezajima o robotiku.

Ale zajem by byl, ale cas neni :-(

>Mam hodne zkusenosti s mikroprocesory
>a jednocipy (Z-80,HC11,I51,80X86), ale potreboval bych ziskat nejake
>informace o
>mechanicke strance veci.

Aspon ze sve zkusenosti vim, ze v tehle oblasti je skoro dulezitejsi a problematictejsi ta mechanika nez elektronika. U me vsechny pokusy skoncily na nedostupnosti _presnych_ obrabecich stroju. Ted jsme si sice poridili maly soustruh MN80, coz uz je vyrazny pokrok, ale porad schazi mala presna frezka. Bez ni to nejde :-(.
BTW: Zrovna vymyslim maly automat na osazovani SMD. Ale nejde ani o to, vymyslet
jak to ma fungovat jako spis o to, sehnat nekoho, kdo vyrobi nektere presne mechanicke dily.

>Martin Imramovsky, VSB Ostrava

S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi