jeste k radio karte

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:44:47 CET 2004

dekuji za odpovedi na muj dotaz k radiokarte.

1/ na adrese Aims Lab jsem jiz byl, mam z teto stranky toho stazeno vic.
Jeden z techto programu sice funguje, ale tak, ze pri zavolani tohoto
programu
se stejnymi parametry naladi pokazde neco jineho. Je to tim, ze Aims Lab
vyrabi dva druhy teto karty. Ja mam tu novejsi, ta ma sice vic moznosti, ale
Aims Lab k ni ma soft jenom pro Win95.
Tak by me spis zajimalo, jestli nekdo nema zkusosti, co se presne posila na
ktery
byte karty ( karta sedi na 20C az 20F h), protoze se tam posila kmitocet,
hlasitost
a umlceni.

2/ proc si nekoupim radio od cinanu na trznici- na to odpovim snadno. Mam
radio
napojene na zesilovac a 100 - voltovy rozvod, a hrje 24 hodin denne po cely
rok.
A tady tu kartu jsem tam chtel napojit proto, ze by se ani kdyz je horko
nerozladovala,
a nebyl by to taky takovy generator bileho sumu jako radio z trznice.

	Zdravim vsechny
					petr.vojacek@mora.cz