Laserove pojitko

Josef Vopalensky VOPALEJ
Středa Březen 17 11:44:46 CET 2004

> Tez jsem experimentoval s diodou z ukazovatka - potreboval jsem prenos
> audiosignalu. Modulace pulsni sirkova 50 kHz, sirka prenaseneho pasma 20
> Hz-18 kHz, prijimaci prvek KPX81 s brylovou cockou 6 dioptrii. Zkouseno n=
> vzdalenost cca 100m, pak poskrabane kapesni zrcatko (ja vim, postribrena
> plocha by byla lepsi) a zpet. Prenos v plne kvalite dle predpokladu, urci=
> te
> by to slo i na delsi vzdalenost. Nejvetsi problem je v zamereni. Az se to
> vyloupne ze stadia bastlu na uroven funkcniho vzorku, tak to dam k dispoz=
> [...]

Zdravim, Chtelo by to neco na vyssich frekvencich,mel jsem v planu
spojit dve PC prez korektor na Ethernet sitovky, nevedel by nekdo kde
by se daly sehnat co mozna nejlacinejs prvky , ktery by tuto rychlost
zvladaly? Melo by to mit dosah kolem 200 metru.

Diky Josef Vopalensky
 PS: bohuzel jsem necetl od zacatku vasi diskusi, jelikoz tu jsem
    novy. Timto bych se chtel zeptat, jestlli nekdo nevy jak si
    stahnout vsechny prispevky co zde probehly.