Laserove pojitko

Vladimír Zavadil xzavadiv
Středa Březen 17 11:44:46 CET 2004

Z hlediska vykonu to neni tak hrozny, nebot profi zarizeni pouziva laserove
diody pro rychlosti do
16Mbit a vzdalenosti do 2 km o vykonu 2 mW. Vykony  cca 20mW (silne nedoporucuju
se do takto vykoneho laseru ani jednim ockem podivat) se pouzivaji pro rychlosti
do 155Mbit/s a do vzdalenosti
5 km. Pouziti vykonejsiho laseru nad 25mW je uz podle meho nazoru hloupost,
nebot to uz by nebylo
laserove pojitko ale spis laserova zbran.

s pozdravem Vladimir Zavadil