Laserove pojitko

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:44 CET 2004

On Tue, 30 Mar 1999 ahorky@tero.cz wrote:

> Nevim, kde jste sehnali tyto ceny. Shanel jsem toto zarizeni do firmy.
> Pro prenos do 500m pomoci IR LED diod to vychazelo cca na 300 000,- Kc
> za jednu spojovaci cestu. Pro delsi spojeni pomoci laseru cena rapidne
> narusta.

Jo ale ja mel na mysli SS na 2.4 GHz neco jako WaveLAN

Coz je pro vetsi vzdalenosti IMHO lepsi kvuli ruseni a presnosti
a tech 1Mbps je dostatecne.

cbl je nekrestansky drahe.
A jinak ten jejich prenos IR do 500 m je az do 16Mbps

Kdo potrebuje 155 Mbitu za milion? mne by stacil ten 1mbit za 50000
kdybych je mel.

> Tato cena byla sdelena pracovniky firmy CBL. (www.cbl.cz)
>

> MAVE
> ahorky@tero.cz

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/