Hercules monitor

Galuszka Jan ing. fanda
Středa Březen 17 11:44:44 CET 2004

Nekolikrat jsem spozoroval debatu - dotazy kolem monitorů HERCULES.

Z dob, kdy jsem dodaval desitky pocitacu 286 hlavne s monitory HERCULES a
hardy az 40 MB (dnes vsichni mate tolik RAMky) mi zbylo na sklade 8 ks
HERCULES mono monitoru, asi 14 palcu, zeleny obraz, delsi dosvit. Monitory
lezi cca 4 roky v nevytapenem sklade, ale vsechny byly pred ulozenim
funkcni, ale nikomu zaruku nedam - jako na soucastky, jsou v puvodni
krabici. Prvnim osmi zajemcum je nabizim za symbolickych 200 Kc/ks (na
pokryti dopravy a balneho) Ted si dokonce nejsem jist, zdali tento monitor
neumi i CGA rezim - ale za to ruku do ohně nedam, nebot v te dobe mi prosly
rukama stovky pocitacovych sestav

Jinak pro info - plotry XY, ktere jsem nabizel asi pred dvema tydny ZDARMA,
jste rozebrali za cca 12 hodin, nekterym jsem musel oznamit, ze uz nezbylo.

Postupne pripravim nektere dalsi nabidky, jak budu o nadbytecny material
zakopavat pri uklidu skladu.

pozn. pro Freddyho - alespon vidis, co delam, ze nemam cas. Likviduji za
pakatel monitory, které v dobe, kdys se ucil cist a psat, mely hodnotu
dnesniho barevneho 17 monitoru

S pozdravem
              ing. Jan Galuszka
FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá, Tel/fax:
069/6425827, mobil 0603-531605, jednatel - Ing. Jan GALUSZKA
E-mail: FANDA@EI.CZ  , WEB: WWW.EI.CZ , WWW.ELEKTRONIKA.CZ,
provozovatel informační služby ELEKTROnik-info
vydavatel časopisu ELEKTROinzert
Na AMPER 99 nás najdete: hala 3, stánek I 8