Sirena

Stanislav Èeška scs00
Středa Březen 17 11:44:00 CET 2004

> Jsem blbej, co znamena PMPO?

Peak Music Power Output

Pro predstavu: u prakticke maturity z elektroniky jsem stavel koncovy stupen
5W, kdyz jsem do protokolu pocital PMPO hodnotu, tak to odpovidalo asi 60W.
V podstate aktivni pocitacove bedny 80W PMPO maji min jak 10W (treba ESCOM
bedny - reprak 10W, zesilovac asi 6-8W :-))

Jedna se o spickovy vykon (Upp*Ipp) pri buzeni audiem a je to postaveno
mirne na hlavu --> obchodni trik.

Regards, Stanislav Ceska