repro do monitoru philip brilance 15a

mpalicka@brno.comp.cz mpalicka
Středa Březen 17 11:44:00 CET 2004

Date sent:      	Thu, 27 May 1999 17:16:23 +0200
Send reply to:  	hw-news@mobil.cz
From:           	"Ing. Oskar Zem??k" <zemcik@phil.muni.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Subject:        	repro do monitoru philip brilance 15a

> Odeslo mi repro v subj. (vypada to na praskolu membranu) no a problem je v
> tom ze nevim cim ho nahradit (co si muzu dovolit za nej dat jako nahradu)
> jednak neznam jedo parametry jen oznaceni a jednak nevi jestli lze do
> monitoru dat normalni repro ci zda jsou nejak stineny (mezi reprakem a
> obrazovkou je plech...
>
> to oznaceni je:
>  2403 253 12302
>  WR 08 17 07-09-95
Snad je to WR 08 - 8ohmu, 17 -17W (?), a datum vyroby
> vyznate se v tom negdo?
Koukam, ze na to zatim nikdo neodpovedel, tak se pokusim: Myslim,
ze typ reproduktoru neni kriticky, dal bych tam jakykoliv, ktery se
hodi rozmerove, s impedanci 8ohmu, vykon tak 5-20W. Je treba dat
pozor na polaritu, aby ji mely oba repraky stejne, aby se neotocila
faze pri stereofonni reprodukci. Idealni by asi bylo vymenit oba
dva, aby se moc nerozhodilo stereofonni vyvazeni. Co se tyka
stineni - pokud je mezi obrazovkou a reprakem plech, tak bych si
tipl, ze reprak uz nijak specialne stineny byt nemusi.
Milan