Vykon PMPO

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:43:58 CET 2004

>no predne teoreticky vykon je P=U^2/R, kde U je efektivni napeti,
>pro sinus U=Uspiska-spicka/odmocnina 2, tedy pro 12V a 4Ohm to
>je 12^2/2/4=18W, pro mustek je napeti dvojnasobne, tedy ciste
>teoreticky 72W. Pri tomto vypoctu pocitam vystup zesilovace =
>napajeni (Rail to Rail) pri 12V, v aute je bezne 14, takze to neni
>ulet.

Priznam se ze vzorecky me moc neberou, ale tohle nechapu.
Neni nahodou ten vykon 18W prave to "rozumne" co se
da dostat z MUSTKU ? (samozrejmne v aute)
To jsou na kazdem mustkovem zesilovaci
takove ztraty ze 72W zesik "posle do repraku" jen kolem 20W ???
Zatim v kazdem PDF k mustkovemu zesilovaci do auta
(napr. TDA7240, TA8255, ....) jsem se vzdy docetl vykon
kolem tech 18 W pri 1-10% zkresleni a asi 13-14V.

Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz