Vykon PMPO

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 11:43:57 CET 2004

Ale napeti spicka spicka nelze uvazovat. V pripade sinus. prubehu se musi
pocitat s efektivnim napetim
- to jest spickove napeti pulvlny * 0,707. Dale se musi pocitat s ubytkem
napeti mezi CE vykonoveho
tranzistoru (klidne i 1-2V) a pak ti skutecne pri 12V napajeni vyjde
vystupni vykon 2,53W na 4 Ohm.
Vzhledem k tomu, ze napeti soustavy v car je s jedoucim motorem vyssi (cca
14V) pak vykon vyjde 3,77W

                     Raven

-- J? jsem mo?
n? hloupy, ale podle m?