[HW] Blaupunkty - pro pobaveni

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:43:56 CET 2004

On Fri, 4 Jun 1999, Libor Kavan wrote:

> Takze tudy asi cesta nevede, ale dal jsem si dohromady 5 a 5 a neco me
> napadlo. Mozna, ze ty Motoroly zvladnem i bez tech $100. S pozdravem
> with best regards

Mne napadlo ze pokud je to nekde uvnitr ulozeny v eeeprom a ma to ven
vyvedenou sbernici tak by treba slo ty sbernici vnutit "ty spravny" adresy
a data zvenku. Ale otazka je jak to vlastne vypada.

To v tom mym radiu VERONA RCR 45 ma oznaceni
ZC99115CFN
ma to 52 vyvodu plcc a je na tom logo motoroly. Mozna to bude nejaky klon
HC11 rady. Selektor guide viz
http://mcu.motsps.com/selector_guide/

Krystal to ma 4MHz na pinech 9,10 (mezi nima)

Myslim ze je to ten spravnej svab co ma za ukol to ridit, ma to myslim
vyvody na kartu a je to snad pripojeny na vnitrni I2C sbernici toho
radia.

Lada

>                 EZA-TV Vrchlabi
>    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
>    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
>    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
>    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/