[HW] Blaupunkty - pro pobaveni

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:43:56 CET 2004

Vladimir Myslik wrote:

> Mne napadlo ze pokud je to nekde uvnitr ulozeny v eeeprom a ma to ven
> vyvedenou sbernici tak by treba slo ty sbernici vnutit "ty spravny" adresy
> a data zvenku. Ale otazka je jak to vlastne vypada.

Tadeto to asi nepojde... Motorola 11 sa da precitat, len ak bud bezi v expanded
mode a s analyzatorom na zbernici, alebo vnutorne sa nastavi bit IRV v ostatnych
modoch... Je este moznost pouzit bootloader, ale aj tam sa pri security devices
najprv vymaze vnutorna EEPROM...

> To v tom mym radiu VERONA RCR 45 ma oznaceni
> ZC99115CFN
> ma to 52 vyvodu plcc a je na tom logo motoroly. Mozna to bude nejaky klon
> HC11 rady. Selektor guide viz
> http://mcu.motsps.com/selector_guide/
>
> Krystal to ma 4MHz na pinech 9,10 (mezi nima)

Ja by som to skor typol na HC05. Tie sa zviknu robit s kadecim na cipoch a v tom
selector guide sa treba pozriet po typoch s I2C...

Andrej