shanim - kdyz zacne prset, houka

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:55 CET 2004

>15 stovek
>
>Mozna vychazite ze zbytecne omezujiciho predpokladu, ze kazda zakazka musi
>vydelat tech x00%, jinak ji nelze prijmout. Vseobecne, nikoliv jen v tomto
>pripade bych rekl, ze krapet velkorysosti na ceskem trhu by
>nemohlo uskodit.

no, jo no...

>Ostatne jak dlouho muze trvat zapojit napajeci konektor, nejaky FET, odpor
>a sirenu, a az budu delat plosnaky, tak k tomu prifarim ten meandr. Napada
>me ale jedna vec - pri bource casto vypinaji proud, pokud ho vypnou, nez
>plosnak zmokne, sirena oznami huronskym revem, ze chalupa byla prave
>vytopena a je mozno uz rozsvitit a zacit vytirat. Mala 9V baterka by asi
>byla vhodnejsi, ale musi se jednou za cas vymenit. Treba hned po vytirani.

rozumnej napad

>Ja mam takove pravidlo, ze jednou do roka je mozne dokonce prijmout
>ztratovou zakazku, ten zakaznik si je toho vicemene vedom a dodaci lhuta je
>dohodnuta velmi priznive. Minuly rok to byl diferencialni termostat pro
>MUDr. Slavika k vetrani chaty. Pritom to neni kompenzovano nejakym
>vysetrenim bez cekani nebo jinou protekci. No, treba jednou dostanu
>teplejsi mrazak, Dr. Slavik je totiz primarem na patologii ;-)

mozna na tom neco je, ale ja nestiham ani to co mam a kdyz uz bych mel cas,
tak ho radeji stravim s rodinou, nez nad plosnakovym meandrem, kterej pak
levne prodam zazobanymu rakusakovi, kterej by si tech jejich po 1500OS mohl
koupit hromadu, ale takhle ho to vyjde levneji. Zase na druhou stranu pro me
ten clovek neco delal, tak jsem mu slibil, ze se to pokusim sehnat a to
prave cinim.

bye zdvorak