Triedenie posty

Kollar Pavol pali
Středa Březen 17 11:43:55 CET 2004

Mozno to bude trochu mimo temy, ale musim.

Na WWW ohladom HW-NEWS je k pouzivaniu tejto konferencie doslova:

"...Pr?spevky od v?ech ostatn?ch clenu, v?m chod? na v?? email, kde jako
odesilatel (sender) je oznacena konkr?tn? osoba, kter? psala tento mail. To
ze se jedn? o pr?spevek z konference je rozli?eno pouze v hlavicce zpr?vy,
kde je Reply-To: hw-news@mobil.cz. Bohuzel n? v?echny programy v?m to budou
automaticky tr?dit stranou, ale dobre v?m tak, m?te pouz?vat po?tovn?
program a n? nedomy?len? nadtavby browseru..."

Ak je teda Exchange server 4.0 a nasledne klient MS Outlook 97 nejaka
nedomyslena nadstavba browserov, tak potom uz neviem. Outllok ma velmi dobru
podporu na triedenie podla napr. zadaneho textu v sprave, ale dokonca ani
vlastny prispevok ktory ja poslem do HW-news a naspat sa mi vrati neobsahuje
nejaky stabilny retazec, napr. ten "Reply-To: hw-news@mobil.cz". A tak mi to
stale zas**ra moj Inbox a miesa sa to s inymi mailami.

Nieje mozne do kazdej spravy (nie do hlavicky) ktora pride do konferencie
pripojit kratky kontrolny retazec? (otazka pre spravcov HW-news). Alebo ako
to triedit? .....

Pavol Kollar