Triedenie posty

Bizub Martin Ing. BizuM
Středa Březen 17 11:43:55 CET 2004

Vemi jednoducha rada.
Mam Outlook 97, Microsoft Exchange server 4.0.
Postup: tool -> inbox assstat -> add rule -> do kolonky Sent to napis
"ultiple recipients of list" samozrejme bez uvodzoviek a movni si to do
akeho chces foldra.
NIE JE TO NIC ZLOZITE, LEN TREBA EXPERIMENTOVAT A POTOM SA TO VYPLATI.......

Daląí informace o konferenci Hw-list