Triedenie posty

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:54 CET 2004

>Ak je teda Exchange server 4.0 a nasledne klient MS Outlook 97 nejaka
>nedomyslena nadstavba browserov, tak potom uz neviem. Outllok ma velmi dobru
>podporu na triedenie podla napr. zadaneho textu v sprave, ale dokonca ani
>vlastny prispevok ktory ja poslem do HW-news a naspat sa mi vrati neobsahuje
>nejaky stabilny retazec, napr. ten "Reply-To: hw-news@mobil.cz". A tak mi to
>stale zas**ra moj Inbox a miesa sa to s inymi mailami.

Pouzivam Eudoru Lite 3.5 a mam tam presne ten vyse uvedeny retezec. Veskera
posta z konference se mi presype do adresare s kryptickym nazvem HW, ovsem
pokud je to moje vlastni zprava, tak jde rovnou do odpadu, abych nemusel
cist ty svoje blaboly :-). Mozna, ze Vam outlook nezobrazuje cele headery,
ale jenom vybrana pole. Hlavicka Vasi zpravy:

>Date: Fri, 4 Jun 1999 14:27:16 +0200
>Sender: hw-news@mobil.cz
>From: Kollar Pavol <pali@lynx.sk>
>To: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
>Subject: Triedenie posty

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/