Vyroba plosakov

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:43:53 CET 2004

Libor Kavan wrote:

> Z vlastni zkusenosti doporucuju tento postup (pro mene presne DPS):
> - predlohu vytisknout pozitivne na laserovce na kvalitni pauzak
> - do nejake krabice nalit trochu toluenu a do vyparu dat ten vytisk asi na 10 min. (nesmi se namocit !!) (tu krabici musis zavrit, jsou potreba opravdu syte pary, takove, co maji fetaci radi :-) -> krasne to zcerna a slije se. Pripadne nedostatky opravit spec. fixem, tusi nebo necim takovym.

Ja jsem slysel o acetonu, funguje to i s nim.

> - bud koupit desky s nanesenou emulzi nebo v GM koupit emulzi ve spreji
> - pro dokonale pritisknuti predlohy k desce pouzivam vakuovy ram - 2 desky plexiskla se silikovonym tesnenim - mezi ne dam desku s predlohou a vyvevou odsaju vzduch.

Pouzivam dve skla bez niceho (ale dve tezsi trafa se hodi :-).
BTW jeste jsem tu nezahlidl zminku o swinstvu jmenem Pausklar. Koupil
jsem si ho, expozice je pak jako pres pauzak (myslim cas a podobne),
navic se to k te desce hezky prilepi. Jednou jsem to (omylem) zkusil bez
nej a i pri prodlouzene expozici to dopadlo spatne.
OTOH kapka oleje by asi dokazala totez...

> - osvit horskym slunickem, vyvolani v NaOH, leptani H2O2+HCl.

Secteno, podtrzeno...jde tom.

  TomM