[HW] autoradia a zabezpeceni

petr.adam@spt.cz petr.adam
Středa Březen 17 11:43:53 CET 2004

Ahoj vsichni .. ,
kdyz uz je tu povidani o tech Blaupunktech a ruznejch udelatkach na
autoradia ..
chtel bych se zeptat ..
jak se delaj odnimatelny panely .... predpokladam ze kdyz budu mit 2
stejny autoradia a kdyz jim prohodim ty panely ze to nepojede ...
alespon tak by mi to prislo k necemu uzitecne ...
a potom .. uvazuji o koupi autoradia s CD od SONY .... no a vsude se
vychloubaj ze kdyz mi ukradnou autoradio a ja jim prinesu predni panel
ze mi daj novy .. (jednoduse receno :-D  ) no takze to asi maj nejak
vykoumany ...
a ted by me prave zajimalo ... co na to hackeri ? ... predpokladam ze i
ten Sonak se da nejak rozluskat a ze to zase nebude takovej problem ?
:-( ... nevi o tom nekdo neco vic ????

takze asi stejne nejlepsi reseni bude suplikac , ne ? .. jenze ty mam
pocit ze nejak ubejvaj z pultu ...

doprcic tak co s tim ... ? .. jak to zabezpecit ? :-( .. co vy na ty
predni panely ????

predem diiik za odpovedi ..

                                        Petr

PS : doufam ze se to neposlalo dvakrat :-( posilal se to rano a zatim
se mi to nevratilo zpet :-(