Hledam konstrukci ...

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:43:53 CET 2004

Podle mych zkusenosti je reakce po zapnuti individualni vlastnosti pocitace.
My pouzivame HP Vectra a ty se zapnou i kdyz nechceme - pamatuji si, zda
byly ve vypnutem nebo zapnutem stavu. Jinak bych doporucoval zkoumat spise
propojeni board - zdroj, tusim, ze je tam signal, ktery zdroj ridi.

			Pavel Kaspar