Vyroba plosakov

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:52 CET 2004

On Tue, 8 Jun 1999, Libor Kavan wrote:

> To sice jo, ale na plosnak to moc neprilne, delaji se pod predlohou

I kdyz se do to strci mezi ty dve skla a zatezka ?

> bublinky, ktere vysledek dost vyrazne kazi. Ta vyveva je odstrani a
> vysledek je super.

No verim ze s vyvevou je to lepsi, jenze kdo ji ma doma ? Na kolik to
vlastne musi snizovat tlak aby to k necemu bylo ? Mam pocit ze nez delat
vyvevu uz je jednodussi si to nekde nechat udelat. Jenom je ponekud
neprijmne to cekani a taky cena je vetsi. Posledni dobou jsem presedlal
na predvrtane bastl desky. Nejlepsi pomer Vykon/(Cena * Prace)

> Zustane :-(, je potreba po nafoceni to omyt mydlem a vodou, jinak to
> ani nevyvolas !! Jinak pokud mas obrazec tak, ze ti tisk lezi na desce (
> coz je vyhodnejsi - lepsi ostrost) tak ti zbytky toneru zustanou na
> emulzi, coz neni na zavadu, spise naopak. Ovsem predloha je pouze na
> jedno pouziti. Po vyleptani lze omyt toluenem nebo acetonem.

Ta fotocesta je holt nejslozitesi (4 roztoky nechutnych kapalin), ale
asi dava nejlepsi vysledky.

|                             petrsi@jcu.cz                              |