RE: Ladička na kytaru

ing. Pavel Rejchrt kovboj
Středa Březen 17 11:43:51 CET 2004

Ahoj lidi,

    nemate nekdo schema na kytarovou ladicku ?
Takovou tu co se prilepi mikrofon na kytaru, vybere se struna a drnkne se na prislusnou strunu a ono to ukaze na ledkach bud sipku nahoru nebo dolu nebo OK.
Jak to vubec funguje ? Je tam procesor nebo jenom nejake filtry ?
Vyplati se to vubec stavet, kdyz v krame stoji 800 Kc ?

Zdravim PENO.

[Kovboj p?ipsal:]
V Amaru A/10 95 vy?el navod na ladicku s 80C31. Umi to nekolik nastroju, a taky chromatickou stupnici,
takze naladite cokoliv. Zobrazuje to na dvou m?stnym LCD displeji +-99 centim?. Je tam jen tvarovac a
veskere ostatni veci okolo detekce se resi softwerove .Postavil jsem asi t?i, naklady asi tak 600-700 K? a
dosud fungujou k nejvetsi spokojenosti majitelu. Doma mi jeste zbyl jeden plosnak, pamet 27c128 s
programem a displej, mate-li zajem ozvete se mi na soukromej mejl a muzeme se dohodnout.

		ing. Pavel "Kovboj" Rejchrt

Stredni prumyslova skola		e-mail: kovboj@spshk.cz
Hradecka 647				www:   www.spshk.cz
Hradec Kralove