Z80 LED panel

Steve stif
Středa Březen 17 11:43:51 CET 2004

Zdravim,

Nenasiel niekto pri potulkach Internetom nejaky slusny dissasembler pre
Z80?

Isty LED panel riadeny mikropocitacom s proc. Z80 ma po nasledujucom
zasahu obstastnuje spravou: "Dissasembly prohibited." (Rozoberanie
zakazane :)))))
Pri jeho funkcnosti (nonstop) sa jedneho zakusol a na jednej strane
trvale zobrazoval cas, ktory sa dal sice prepinat do roznych fontov, ale
zmiznut ani nahodou.
Vo vnutri okrem procesora, 27x???, 8255 je jeden obvod, pravdepodobne
RAM pre data zobrazovane na displayi, k nemu drotikmi priletovany maly
gombikovy akumulator (pokial si spominam 3V). Tak som spravil tvrdy
reset odpojenim tej pamate... lenze ono tam bolo asi len nieco viac ako
len data... preto najjednoduchsiu cestu vidim v debugovani programu v
romke a zistit, co tam este hlada, pripadne mu to jeho hladanie
odstranit...

Ak sa niekto s takymto problemom uz stretol, alebo ma nejaky iny napad
ako to riesit, budem vdacny za kazdu informaciu.. :))

Dik,
        Steve