Dekoder MMDS 2

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:43:51 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 11. června 1999 23:53
Předmět: Dekoder MMDS 2

>Zdar priznivci MMDS,
>pristi tyden, asi v pondeli pojedeme do Prahy a tudiz hledame, jestli by se
nenasel clovek, ktery ma antenu na MMDS a u ktereho by se dalo provest par
mereni. Budeme s sebou mit funkcni dekoder, spektralni analyzator, merici
TV, citac atd. Proste bychom potrebovali zjistit princip kodovani ... Pokud
je nekdo ochoten se ucasnit tohoto experimentu at se ozve !
>S pozdravem with best regards
>------------------------------------------------------------
>                EZA-TV Vrchlabi
>   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
>   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
>   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
>   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan
>------------------------------------------------------------

Te funkcnosti dekoderu moc neverim. Pokud se jedna o originalni dekoder od
CaliforniaAmplifiers, tak uz jiste bude blokovan, nebo se
Vam velmi rychle zablokuje po pripojeni k antene. Pokud se jedna o vlastni
bastl, v celku me zajimaji podrobnosti.

Kosta
             Kosta
             P.O.Box 38