Lubomir Racko - ethernet

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:50 CET 2004

hi Lubo, pred casem jsi tu psal tuhle msg, ze jsi ochotnej poskytnou *.PAS +
nejaky jednochipovy zdrojaky pro komunikaci s ethernetovym radicem od
Realtecu. Jestli muzu moc poprosit, posli mi prosim vsechny zdrojaky a infa
(samozrejme ne datasheety a veci z inetu) ktere k tomu mas na soukromej majl
zdvorak@chaos.cz .

													predem moc dik zdvorak
..