ochrana plos.spoju

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:43:49 CET 2004

Zatim nemam zkusenosti s dlouhodobim lakovanim venku, ale ty desky tam jsou uz 2 roky a zatim dobryyy. A kdyz se podivam na svoje pokusy ze skoly (mam jich dost, a nejen svych vlastnich), tak jsou taky dobry (nepouzivam je venku)==>ze skoly jsem uz 10 let !?
Ten lak je dost nasyceny, kdyz se kalafuna rozpusti, tak tam hodim dalsi hroudu nebo prasek, to je jedno, dokud to jeste jde. Deska musi byt pred lakovanim umyta a odmastena.

	S pozdravem
			měřák
			petr.minar@kleibl.cz