Packet radio

Tony Malecky zpaul
Středa Březen 17 11:43:49 CET 2004

> Dokoncuju zrovna jednoduchy TNC s Atmelama, desky jsou navrzeny,
> programy napsany, funkcni vzorek funguje uz asi mesic, akorat
> dokumentace jeste neni. Ale delam na tom. Predpokladane dokonceni jeste
> tento mesic. Nesehnatelny soucastky tam nejsou (kdo povazuje XR2211 za
> nesehnatelnej, tomu neni pomoci...). Desky jsou jednostranny ve tride 4.
> Takze pokud by byl zajem...
>   TomM
> P.S. Jak tak pozoruju ceny "profi" modemu, tak tohle vyjde snad i
> levneji.

To by mne zajimalo z jineho duvodu. Mam radiostanice ktere umi 9k6, ale
potreboval bych k nim modem kterej je mozno nejak vnutit woknum. Teda aby
umel AT prikazy. Nebo naopak donutit Wokna aby komunikovaly s TNC modemem
jeho ESC prikazama. Jde mi o to, protlacit tim tcp-ip jako normalni
propojeni site..

Tony Malecky OK1HMA
Usti nad Labem