Pocitac Felicia

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:48 CET 2004

At 17:15 15.5.1999 +0200, Miroslav Kartal wrote:
>Zdravim!
>Nema niekto nahodou popis konektora v aute SKODA Felicia,
>ktory je vpravo pod pristrojovou doskou, kam sa v servise
>pripaja servisny terminal???
>Nevie niekto akym protokolom sa komunikuje s riadiacou jednotkou???
>Vdaka !!!

Ahoj,
nasel jsem, ze jsi kdysi posilal tenhle mail do konference ...
Mam ted doma pujceny ten terminal V.A.G 1552 i s dokumentaci (bohuzel pouze pro obsluhu), terminal je celkem jednoduchy - signalovou cestu jsem z toho obkreslil (Nic zvlastniho), dal to nema cenu. Je tam procesor TMP68HC11A1P, RS232, a nejaka programovatelna logika a displej 2x40znaku. Jo a impulzak na 5V :-). Komunikace je po dvou obousmernych dratech, ale Felcka komunikuje pouze po jednom. Podle toho, co jsem zbezne zjistil na osciloskopu bude komunikace asi neco jako dallas 1-wire. Co se mi ale libilo - do terminalu se strka karta s pameti, ve ktere jsou ulozeny veskere veci co se pisou na displej a to v jazyku uvedenem na karte -> vlozite kartu s cestinou a pise cesky, vlozite anglictinu ...
BTW:Pokud nekdo chcete zapojeni kabelu pro komunikaci - no problem.
BTW2: i pro ostatni: Nemate nekdo ten komunikacni protokol abych nemusel travit dlouhe casy v garazi s logickym analyzatorem (ktery navic nemam) ? S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan