RE2: Leptane paskove vodice

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:47 CET 2004

At 15:31 17.6.99 +0200, you wrote:
>Co mam vyzkousene, tak silikonove tmely (zalezi na konkretnim typu)  jsou
>velice agresivni se zelezem. Nevim jak je to s ostatnimi kovy, i kdyz,
zkousel
>jsem to na chrom a ten po urcite dobe slezl a objevila se rez . Asi jsou na
>nejakem divnem zakladu, myslim ze to tam i pisou.
Normalni stavebni silikonove tmely pri tuhnuti uvolnuji kyselinu octovou,
je to z nich i citit. Hodi se na praskle klosety, tekouci umyvadla, pisoary
a jine odpadni roury. Fajnovejsi druhy tmelu uvolnuji neagresivni ethanol,
ty jsou vhodne k zalevani elektroniky a podobnym jemnejsim pracem.

ale

Pruzny grafitovy lak by sel udelat asi takto - vzit tuhu do verzatilky,
vypalit ji nad varicem, nastrouhat a promichat s chemoprenem. Lepidlo se
stane vice ci mene vodivym, podle mnozstvi grafitu. Mam takhle vyzkouseny
lak, kde je pojivem polystyren rozpusteny v nitroredidle (lze pouzit i
penovy), ten samozrejme po vyschnuti ztvrdne na kamen.

Mozna ze ani nebude potreba ten grafit strouhat, v Jugoslaviji si ho muzete
u kazdy elektrarny na silnici namest treba kybl ;-)

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/