[HW] TV display

Lubomir RACKO LRacko
Středa Březen 17 11:43:47 CET 2004

Ahoj,
  ma niekto skusenosti s digitalnymi displaymi  (take male, trebars s uhloprieckou 2 az 10 cm ) kde je mozne zobrazit TV obraz ? Vidime to bezne na videokamerach alebo vreckovych TV prijmacoch. Tak ma napada, ze ked cely ten prijmac stoji par tisic, tak ten display by mohol byt za par stovak ... Su v predajii hotove moduly ? Zauima ma aj ciernobiele aj farebne prevedenie, tech. informacie o spotrebe, el. signaloch, okolitej elektronike vstupnych signaloch a pod.  Proste hocico. Pomoze aj odkaz na www vyrobcu, ak ste niekto nanho natrafili.                                      Lubo Racko