El.odpuzovac komaru ???

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:43:47 CET 2004

Ja bych to resil zakoupenim kilometru medeneho dratu, ktery bych venoval
babicce, aby mi z nej upletla svetr. Ten bych oblekl a treba takovou tou
tyci, kterou jsme kdysi zavesovali chmel na chmelnice bych se zavesil na
nejblizsi rozvod VN. myslim, ze by me uz nikdy zadny komar nepichl. :-))))))

					Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: Petr Simek [mailto:petrsi@jcu.cz]
Odesláno: 17. června 1999 13:40
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: RE: El.odpuzovac komaru ???

No to je prave ten figl - jak ty potvory spolehlive prilakat (to zabiti
elektrikou uz neni problem). Cetl jsem ze ty mrchy jdou na vydechovany
oxid uhlicity a ten musi mit spravnou teplotu. Takze vyrabi simulator
cloveka, ktery je 37st. teply, vypousti nepravidelne oxid uhlicity aby
ho komar nasel a pak snad jde na teplo a pro priblizeni k teplym castem
musi projit sitkou ze dvou elektrod ... Jestli je nutne aby to taky
'smrdelo' nepsali :-)) Jenze tohle rozhodne nebude prenosny pristroj ..