[HW] TV display

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:43:46 CET 2004

> Jenom takova malickost, zkuste nekde sehnat takovy ty
> pruhovany pasky z
> vodivy gumy, kterejma se nektery displeje pripojuji. To musi byt ve
> srovnani s displejem uplna prkotina. Az budete mit za sebou
> tento prvni
> krok, muzete postoupit do druheho kola.

> prevedenie,
> elektronike vstupnych
> Koho by to nezajimalo! Pokud naleznete vyrobce a presvedcite
> ho, ze jste
> zamozny elektronicky podnikatel a chystate se na Taiwanu
> zalozit firmu na
> [...]

No mozna bych to nevidel tak cerne. Na zaklade teto diskuze, jsem si
uvedomil, ze jedem muj znamy (podnika v oblasti zab. techniky) obdrzel
nabidku na cernobile a  barevne LCD displeje pro el. vratniky. Kdyz jsem mu
volal abych se jej zeptal nemohl tu nabidku najit. Vim, ze tenkrat uvazoval
o tom, ze by krome zab. ustreden vyrabel i el. vratniky a predbezny propocet
vychazel na cca 8 kKc za cely komplet (kamera + monitor).
O kvalite tech displeju moc nevim, ale asi zalezi na tom, k cemu to chcete
pouzit.
Kdyz jsme u tech vratniku: celou sestavu lze poridit od cca 7kKc a vzhledem
k tomu, ze je kamera a displej propojen std. video signalem ...

Roman K.