16 kHz

Masnica Lubomír masnica
Středa Březen 17 11:43:43 CET 2004

>Plati se mesicne jak 16kHz impulsy asi 31,- a zablokovani odchozich 00 a
>0609 42,- mesicne plus 63,-Kc za zavedeni sluzby.
>Zdenek Kobylka

Hold -TELECOM - platis i za to co nechces - kup si radsi mobil a nikomu
nepujcuj.
Ja jsem napriklad platil za zablokovani odchozich hovoru mesicne 76 Kc a
protoze
se technik na TELECOMU neobtezoval skutecne moji linku zablokovat tak mi
uctovali
i hovory - a vubec jim to nebylo divne - zrusil jsem to trvalo to dva mesice
a penize jsem
dostal za dalsi mesic - že prej se jim protrhla nejaka gumicka .........